13 Agusti

Hejsan!
 
 
 De va ett tag sen jag skrev, helt ärligt har jag inte haft energin på topp.. Det har vare dagar som har vare bra och vissa dagar ha rent vare åt helvetet!
De ha vare mycket jobb på senaste tiden och de klagar jag inte över! Men ibland när de ha vare dåliga dagar, ha ja önskat att få vara ledig.. Men de är bara att bita ihop och fara på jobbet..
Känner verkligen att jag skulle kunna åka bort en stund..
Men är så glad att jag ha mina nära och kära! Utan dom hade jag redan vare så nere och vet inte vad som hade hänt.. Så till er, jag ÄLSKAR verkligen er! Ni ställer upp i vått och tort!
Kan ju säga en annan nyhet, ha skaffat mig en lite kattunge.. Hur mysigt som helst!
Känner mig inte ensam..
Jag ska försöka börja blogga mera, veckan ha vare bra.. Fast trött har ja vare..
Nee nu ska ja ta och mysa ner mig under en filt och mysa med kissen..
Ha de bra!
 
 
 
 
//Blaaha
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kommer alltid finnas vid din sida genom vått och torrt <3

2013-08-15 @ 15:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0