17 Juli

Hejsan!
 
 
Idag ha de vare jobb som vanligt och älskar de! Skulle andra byta ut mitt jobb mot nått annat!
Har så härliga arbetskamrater, har roligt varje dag!
Idag har gått jättebra, lugn dag..
Ska snart fara en sväng till Lollo, prata av mig lite..
Fick en kommentar, blev glad!
 
Anonym        Om: 14 Juli        
    
du ser ut att bli bara yngre och yngre.. supersnygg!
 
Tack så mycket, inte för att vara en sån.. Men känner mig ganska ung, känner inte att snart man fyller 30.. (Tur så är det ju nå år kvar till 30) Nu när jag fyllde år, kändes som man vart yngre.. Haha
När jag läste kommentaren, vart glad!
 
Imorrn blir de jobb och sedan efter jobbet, dra jag mig till syrran där de blir middag och en massa snack. Hon hade köpt nå saker från ikea som hon ville visa.. Vill också på ikea!
Nee nu ska ja ta och bära bort nå saker..
Så ni får ha de så bra!
 
 
//Blaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0