2 Juli

Hejsan!
 
 
Eller ska kanske skriva god morgon, vaknade för typ  45 min sen.. Men de är så skönt att ligga kvar i sängen en stund efter man ha vaknat. Sitter just nu och käkar frukost, ont i munnen ha jag också.. En visdomstand håller på att komma.. Jag ha ju inte berättat att jag och Julia va i Örträsk för nån dag sen.. Och när vi va där, så klickade ja hem en ny säng.. Så kanske får den nu till veckan, är så glad.. Då är hela sovrummet klart. får mina nattduskbord till veckan också.. För sen fattas bara nå små saker, men de fixa man lite senare..
Igår va de en bra dag, jag va med Anna och Julia.. Käkade grillat, for till Lollo en stund och pratade på innan de blev dags att fara till Bjur och ta ett nattbad.. Faan så kallt de va! Tro ja va sist i och först upp.. Haha
Komme hem, tog en varm dusch och la mig i sängen.. Pratade lite med Paula innan de blev att man somnade..
Idag vet jag inte va som händer, får se va dagen erbjuder sig..
Ha de så bra!
 
 
 
 
//Blaaha
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du pojkvän än?

2013-07-02 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0