28 Juli

Hejsan!
 
 
 
Jaa de va ju ett tag sen jag skrev, men har jobbat och vare med vännerna..
Kan väl säga lite kort att jag är grymt avundsjuk på Paula, Leena och Johan (plus barnen) att dom är nere i Borås.. Vill också vara där, men jag stannar hemma och jobba istället och planerar att jag ska åka ner senare!
Sen ha ja badat för andra gången, Annas hundar följde med och dom badade inte lite länge heller.. Dom ville typ inte stiga upp ur vattnet! Haha
Sen så skulle ja ju bjuda Anna på mat i veckan, har aldrig vare sugen på varm mat.. Så de har blivit sallad i veckan.. Solat ha man också hunnit med i veckan..
På torsdag åker ja och Anna till stan, shoppa nå kläder som man kan ha på beachen..
Sen är de bara att arbeta..
Nee nu ska ja ta och plocka bort nå saker..
Ha de bra!
 
 
 
 
 
 
//Blaaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0