29 Juli

Hejsan!
 
 
 
De va jätte jobbigt att stiga upp idag, är trött och mina ben ha typ inte vare på min sida idag.. Jag ha inte orkat att stå mer än 10 min.. Sen måste ja sätta mig..
Jaja men eftermiddagen gick hur fint som helst, va inte lika trött längre, benen började vara på min sida..
Imorrn ladda vi upp för en kort dag och middags hos syster Leena..
Sen få träffa Lollo med familj, mysigt.. Ska bjuda på nå gott fika och en massa prat!
Längtar tills på torsdag, blir de stan med min underbara Anna!
Känns att denna vecka kommer att bli kanon bra! Sen ladda upp för i helgen!
Jaa nu hade ja inte så mycket mera att säga, så ni får ha de så bra!
 
 
 
 
 
//Blaaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0