21 Juni

 
Hejsan!
 
 
Ojoj, va de va länge sen jag skrev nått!! Hade funderingar på att lägga ner allt, men samtidigt så känner jag att jag vill ha kvar de. För när man går tillbaka och läser gamla inlägg, man saknar den tiden! gud va man hade de roligt, men ska inte klaga nu heller.. Ha de roligt nu med!
Under tiden jag inte ha skrivit här så har de hänt en hel del.. Både bra saker och dåliga..
Men nu iaf, kan jag bara säga de att allt är underbart!!
Jobbar, jobbar och jobbar.. Jobbar hela sommaren och sen kommer världens sötaste kille hem!! Längtar!
Mer om de kommer ni att få veta senare!
Nee nu ska ja ta och lägga bort denna sak och va social med familjen!
Men så ni vet, kommer jag att hålla igång denna blogg igen  ( så gott jag kan)
Ni får ha de så underbart!!
 
 
//Blaaha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0