22 Juni

Hejsan!
 
 
Sitter och väntar på att håret ska torka, så man kan platta de!
Idag blir de en städar-dag! De behövs verkligen, tog tummen ur röven och tog bort alla kläder igår och slängde de jag inte skulle ha kvar. Imorgon börja jobbet och denna helg så ha jag bara vare hemma och tagit de lugnt, sett en massa filmer och myst med katten.
Som sagt imorgon börja dagens arbete och mitt nya liv ska börja imorgon också!
Ska börja ta tag i saker, ska försöka små träna lite och bli piggare. Känner att de är dags att pigga upp kroppen och att sluta känna sig så trött/slö hela tiden.
Ikväll ska jag fråga Anna om hon vill gå på en promenad, verkligen skönt att få gå på kvällarna och prata om allt möjligt.
Nee nu ska ja inte sätta här allt för länge, dags att sätta igång med städningen!
Ha en bra kväll!
 
 
 
 
//Blaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0