23 Juni

Hejsan!
 
 
Blir ett sent inlägg, har vare och jobbat. Dagen ha vare helt ok, började lite segt. Men när man väl satt igång och gjorde saker, sprang klockan iväg. Känner mig små trött och små ont i ryggen ha jag också. Har som stått hela dagen, så till slut gick jag och hämtade mina inneskor och de blev ju lite bättre.
Samma saker gäller imorgon med, men då ha ja nog tur. Jag får nog börja lite senare.. (Glad gubbe)
Men som sagt de blir ingen sovmorgon för de, ska gör en massa saker innan de blir jobb. Ska försöka få nå rutiner i alla fall att man försöker vakna samma tid och inte behöva känna sig trött.
Så nu ska man ta och göra sig klar för sängen, kan ju inte sitta här allt för länge. Så med de, vill jag säga god natt och sov gott!
 
 
 
 
 

//Blaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0