24 Juni

Hejsan!
 
 
Blir ett till sent inlägg. Men dagen började med att vakna där vid åtta, steg upp vid kanske kvart över. Klädde på mig och började röra mig mot kronan, för att dra med mig Julia och Tanja på en promenad. Fick med mig båda två, vi gick in i samhället och Julia gick mot Sörbyn. Jag och Tanja fortsätta mot varuhuset, fast svängde av vid olika korsningar och pratade hus. Va gick runt på varuhuset och senare mot Knuten, sen mötte vi upp Julia i korsningen som är vid Gästis. Blev ICA för att köpa flingor och mackor, hem och gjorde mig nått att äta och sedan blev de en dusch innan de blev jobb. Sen så jobbade jag till klockan va ca halv tio, de känns att man ha jobbat. Men morgonen va helt underbar, fast hann bli riktigt trött där vid två-tre tiden. Sen tyckte jag att klockan gick sakta.
Men de är bara att gå i säng, så man orka stiga upp imorgon. Ska försöka fara ut och gå innan jobbet, men de tro jag inte riktigt att de kommer att hända. Men ska i alla fall försöka, annars få jag hitta på nå övningar här hemma.
Så nu ha jag tänkt vika in mina åror, hoppas att ni får sova så gott!!
 
 
 
//Blaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0