25 Juni

Hejsan! 
 
De blev ett mobilinlägg eftersom min dator bestämde sig för att inte starta upp riktigt. 
Idag ha man jobbat som vanligt, väldigt lugnt med tre barn. Jag och en annan fröken satt och klippte ut babblarna, som dom ska ha framöver. Sen där vid tre tiden, var de bara att röra sig mot tandläkaren. Men de gick faktiskt bra, men när jag va klart, kändes bedövningen konstig. Tydligen hade bedövningen tagit riktigt bra eftersom jag hade bedövning typ halva anskiktet. Kommet tillbaka till jobbet och va ut med dom barn som var kvar. (De va även barn från andra avdelningar också) 
När jag nu komme hem, tänkte jag lägga mig och se lite film innan jag skulle ta mig en tupplur. De va då min dator bestäme sig för att sluta funka. Så nu blir de att byta om till promenad kläder och fara ut och gå med Tanja. 
Sen när man kommer in igen, blir de nå fika sedan sängen. Så blir de arbete imorgon med. 
Men hopoas att ni får en underbar kväll! 
 
 
//Blaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0