27 Juni

God kväll/natt! Idag har de hänt en hel del, började morgonen med sovmorgon. Klev upp och började dona med olika saker, medans man väntade på mamma. Jag, mamma och Amanda for till varuhuset, där jag shoppade nå saker. Hem till syster Leena där de blev lunch. Fick ett gott samtal av Anna, som ville bjuda mig på bio. Självklart så tackade man ja! Senare när jag komme hem, fortsatte jag med att dona på. Sen va de dags att se bio, blev filmen 22 jump street. Grymt bra film! Efter de följde jag med Anna hem och vi bestämde oss att gå till badstranden, så Nova skulle få bada lite. Nu när jag komme hem, va de att kolla fejjan och insta. Nu så ligger man i sängen och blir snart att sova. Jobbar i helgen, men de är tur att jag inte börjar så tidigt. Så jag har en liten sovmorgon. Men innan jag börjar, ska jag byt gardiner i tv-rummet och sedan göra en god lunch. Så med de vill jag att ni ska få sova så gott, för de ska jag göra! //Blaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0